15 juni 2010

Ledig Tisdag

Japp, idag var jag allt ledig. 
Får sova sent in på dagen :) Hihi ! 
Jag drog till gymmet lite snabbt och träffade Anja efteråt. 
Vi shoppade hela dagen. Hon behövde souvenirer hem till familj och vänner eftersom hon åker hem strax. Hittade fina glasögon.
Vi prövade på lite kläder och bilder blev det. Hittade en jätte fin kläning. Hur söt som helst. Anja prövade den i grååt

Jag köpte en ny jacka :) ! ÄNTLIGEN ! Inte den på bilden dock. Den jackan var skitsnygg, men inte händig om man säger så. Jag köpte min från Glassons, kavaj aktig jacka. Jätte skön, hoppas på att den kan hålla mig varm under den kalla vinterna här. Det har börjat blåsa och regna som faaaaan., jisses xD Haha. 
Helt plötsligt hör jag hur Anja blir exallterad över något - joo, vyn över berget. Den var täckt med snö, en massa snö och solnedgång. Det såg så vackert ut. Men tyvärr kom det ju inte på bild såklart. Iaf,. 
Vi gick till Burgerfuel för en fett hamburgare... och det var gött ! Seriöst, den är stor och den bästa börgaren i landet. GÖTT 
Anja var tvungen att jobba lite tidigare så vi tog oss tillbaka. Wazza sa att han hade ballonger som behövdes blåsas upp. För ikväll är FIFA World Cup fotbollsmatchen, ALL WHITES spelar 11pm ikväll. Så jag tänkte vara snäll och hjälpa till. Men tyvärr hittade de inga ballonger. 
Så, jag gick hem.. haha.. lång dag idag. 
Jag har lite ont i huvet. Inte skönt. 
Snart börjar HOUSE och jag ska grotta mig ner i sängen. Har haft mkt att grubbla över men vet du vad - JAG SKITER I DET. Jag ska leva livet som om det fanns inge imorgon,. eller kanske inge nästa vecka låter lite bättre. 

Japp., natt natt ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar