27 juni 2010

Happy Smile

Jaaa., som alla vet så har jag ju dejat killar i denna stan.. men vi ser ju att det har inte alltid gått så bra. Haha., 
Men inatt går jag i sängs med ett stor leende. Jag är så glad och vill inte förlora denna underbara känsla. Jag ska berätta varför men först....

Jag har inte orkat blogga om vad jag gjorde i fredags. 
Men okeeej nu kommer det ---
Jag jobbade under dagen och sedan drog hem till Dani. 
Allt jag hade med mig var en flaska vin. Och det var gött ! 
Jag kom hem till henne runt 18.30 och runt 19.30 var jag full som ett hus - redan
Vi ville ha mer sprit så vi hoppade in i en bil av Dani´s vänner. 
Köpte mer, drack mer, sedan runt 21.30 droog vi ut på stan. 
Jag hade innan köpt ett par nya skor., men tydligen har dem blivit så stora eller mina fötter så små att jag tappar dem när jag går. 
Hur jag löste det? TEJP, ingen vanlig tejp heller., det blev ORANGE TEJP. HAHA ! 
Jag såg såå rolig ut och ångrar att jag inte fick en bild. Haha. Jag var JÄTTE FULL, drog till Decanta bar och hängde med Dani. Kommer inte ihåg hälften av vad jag gjorde - men JAG FÖLL INTE AV EN STOL !! Okeeej,. det gjorde ont. 
Senare satt vi utanför och plötsligt var jag ensam - en kille som skulle röka gick förbi mig och jag sa till honom - eller typ skrek - "Oi, sitt här för faan!" HAHA
Jag kollade ju inte ens hur han såg ut, eller det kanske jag gjorde. Kommer ändå inte ihåg skit ! HAHA. 
Dani drog iväg med sin grab., vilket fick mig att bli fri iväg med min grabb som jag tydligen raggade upp. 
Okeej., det är nu blir väldigt suddigt. Jag minns - drar till en annan bar - visar min tejp - ny bar och spelar biljard - jag köper en öl som var ett STORT misstag för jag kommer inte ihåg hur jag hamnade i en taxi - och plötsligt i ett hus med en skit snygg kille och hans hundar.
Jag pratade en massa. Okeej, vi alla vet det - när jag är full snackar jag massa - men när jag är SUPER FULL - jag menar "NYÅR x 2 FULL" så snackar jag väl TOTALT MKT !! 

Haha. Men iaf., David vill ju tydligen fortsätta se mig. Även om jag var SÅÅÅÅ PACKAD. 
Vi hyrde filmer ikväll och drog hem till honom. Hade det jätte mysigt och snackade en massa. 
Vi har känt varandra i 2 dagar och han vet nästan ALLT OM MIG. För jag pratade så jävla mkt och han lyssnade ?! HAHA. 
Nu måste jag sova., jobbar tidigt imorn och hoppas på att gå till gymmet :) 

NATT NATT :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar