3 juni 2010

Big Wednesday Out

Onsdag var jag ledig. Vilket var jätte skönt. Sovmorgon :) Soligt var det oxå. 
Chris och jag skulle träffas för lunch, men ist gick vi på en ruby match. Vi skulle träffas upp på matchen som var på New Plymouth Boys High School. Det är en anledning varför jag inte går till killskolar. 
Jag gav det en HELT TIMME innan jag förstod vilket skit jag tittade på och hade ännu inte hittat Chris, så jag drog. 

Gick ner till stan för att träffa Ann, vi gick runt på stan fönster shoppande och snackade en massa. Har inte sett henne på 2 månader för jag skadade foten. Vi hade en massa att prata om. 
Plötsligt var kl 16 så jag var tvungen att springa hem och byta om til Derby träning. Bruzier plockade upp mig. 
Det var småtråkigt att vara på träningen och inte kunna åka med. 
Efter träningen var det The Basement som gällde, som vanligt dårå. 
Till min överraskning var Jesse där. Haha. Efter förra veckans roligheter med Jägern så kan man inte glömma bort denna kille :) 
Vi hade lite drinkar och spelade biljard. Jupp, jag förlorade varje gång men kul var det ! 
Det var sång för Anja som fyller 20 ! Jävligt kul :) Hihi. 
Efter några drinkar och shots så käkade vi pizza hos Kanada., för allt annat var stängt. 
Sedan var det hem. 
Det var en väldigt stressig dag. Men en väldigt rolig dag. Tror det var Jesse som var högpunkten. 

Im sry I slapd u bbydoll. I rlly am. Bt I did tell u nt to mak joks abt it. Things change

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar