14 juni 2010

New Pills

Japp, my doc called me up today and asked if Ive gotten any better. 
I said NO. 
So now I got some new antibiotics, it only costed me 3 dollar (!)
Nu faan ska vi bli friska här! 

Monday, wrk wrk. 
Sedan är jag ledig imorn och onsdag. Ganska soft., ledig lördag igen. 
Men inge alkohol nu.
 My pharmacist - "and alcohol is a no no !" 
Haha. Men det tjänar jag pengar på :) 
Iaf, Nu sitter jag på SKYPE med Jojo.
 Länge sen jag såg dig gumman :) Saknar dig massor och ser väldigt ser emot vår nu ROADTRIP vi ska göra i NZ. Hihi ! 
Jag ska kolla in lite priser och likande tills då :) 
Ska bli så himla kul ! Frihet på hjul. 

Ikväll ska jag nog över till en polare och glo på film. Men får se om jag pallar. Mina halsmandlar är så svullna. Tog en goo isglass, känns mkt skönare nu. Hoppas dem frisknar till snart. 

Annars så - penga panik., inge kill trubbel mer, ska bli frisk, inge alkohol, jobba, jobba, jobba sedan försöka gå på gym. 
Nu blir det jobb :) 

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för dina komplimanger om min tattooooo!! :D jag älskar också den! ;D men hur många timmar det blir vet jag inte.. tog ju bara 2 timmar att göra detta, så tar kanske bara 1 till att göra färg? Och jag betalade 250 för detta, betalar nåt liknande nästa gång tror jag!

    SvaraRadera