1 juni 2010

New Cookies

Jag vill tacka Fia för receptet för hennes hallongrottor. GÖTT ! 
Här i NZ har dem inte vaniljsocker, utan "vanilla essences"
Så det blir en lite mörkare smak än vanligt. 
Iaf, dem var populära iaf :) 
Det känns toppen ! Jag har redan ätit upp hundra av dem., nästan iaf. 

Idag blir det storstädande. Jag har varit sjuk så länge att jag har inte pallat städa så mkt. Idag ska det bli rent. Mest för att Mia och Preston stökar till så mkt i badrummet med tandkrämen och för att tjejerna kommer över i helgen. 
Hoppas jag kan komma på andra tankar. 
If I keep myself occupied I maybe wont think about it. 

Det är lite roligt och intressant med att titta tillbaka ett år sedan. Då vi gick vårt sista år i gymnasiet och skulle bara om 5 dagar kvar till studenten. Helt otroligt. visste jag inte att jag skulle sitta i detta rum just nu. Jag visste inte att jag skulle vara en helt annan människa än den jag var då. Jag visste inte att med att åka hit, har jag förändrat mitt liv föralltid. 
Grattis till er som tar studenten denna vecka ! Jag är ledsen att jag missar det. Ta så många bilder ni kan, samla på er historier så kommer vi ha en toppen tid då jag kommer hem =) Saknar er alla ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar