17 juni 2010

Torsdag

Idag gick jag upp "tidigt" för att gå till gymmet., Seriöst, jag sov som en stock och fortfarande trött när jag åt frukost. Älskar att sova när det har blivit så kallt. 
Gymmet gick bra, foten krånglar fortfarande men jag fick jogga lite lätt :) Sedan var det hem snabbt igen för att jobba. 

Mia och jag bakade en banankaka :) 
Den blev faktiskt jätte mumsig, otroligt nog ! 
Sedan städade vi oxå. 

Maten var lite stressigt att göra., men gött var det. 
Nu sitter jag i sängen och tittar på Hot Fuzz., den började nyss. 
Fy faan, den filmen är så bra xD 
För någon konstig anledning så saknar jag Mel Brooks filmer. 
Jaa, iaf. A slow day,. sort of. 
Har färgat håret lite lätt., bara för att få hårfärgen att se jämn ut.
Nu tillbaka till att sova :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar