9 juni 2010

BOOJHA !

I went to the gym. It was awesome. 
Ive actually missed it so much. 

Foten gjorde lite ont dock, det stoppade mig en aning men härligt var det allt. Jobbar hela helgen så vet inte om jag har tid att gå förrän nästa vecka igen. 

Igår gjorde jag något riktigt korkat. Jag skulle skära upp en avokado till mig själv. Slant med kniven och skurde mig rakt i handflatan. Inte stor men väldigt djupt. Tog 15 min för det att sluta blöda. Vad klantigt av mig. Faan va ont det gjorde ! 
Det är träning ikväll. Får se om jag tar skates på mig. Får ju inte jobba för hårt med foten på en gång. Jag kanske tar med mig dem och testar hur det känns. 
Sedan kanske det blir lite biljard ikväll efter träningen. Jobbar kl.15 imorn så jag kan stanna uppe :) haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar