20 juni 2010

Funny Time at Stripclub

Jag satt barnvakt, jaaaa., det vet vi alla. 
Jas kom hem kl.01 på natten, full och glad. Lite kul att se henne så. Haha. 
Då var det min tur att dra ut. 

Träffade upp Dani på stan - hon var sjukt full so I had alot of catching up to do
Vi gick till vissa barer, men allt var skräp och eftersom det började bli så sent var det stängnings dax snart. Vi hittade en bar som lät kul och hade öppet lite sent. The Carve Club. 
Som tydligen var en strippklubb. Jag är helt ärlig när jag säger : Det visste inte jag. Jag trodde det bara var en skräpbar för gamla gubbar. 
Dem tjejerna kan verkligen dansa en pole. Jisses., jag trodde man såg sånt bara på film. Men neeej, seriöst. Det är nästan en konst att dansa en strippstolpe. Börjar fundera på att träna sådan oxå., man får ju riktiga armar xD
En tjej var ju gravid, måste varit typ i andra månaden tror jag. Magen putade ut. 
Dani tyckte att hon kunde göra sånt själv. Hon hade precis den kvällen kommit 3:a i en Weet T-Shirt Contest. Haha, något packad faaan. Vi skaffade fram lite pengar så vi kunde stoppa ner tjejernas string men då stängde dem. Jahapp., nästa helg då ! Haha. När vi gick ut blev Dani chockad över att jag inte hade varit där förut. "What? You havnt? I thought you had cuz you seemed to be comfortable there". Jasså., tydligen ser jag som hemma ut på en strippklubb. Vet inte om det är bra eller dåligt. HAHA. 

Vi drog hem till Dani runt 4 och var så fnittriga. Jisses, det var som att vara 12 år igen. Vi garvade oss till sömns runt 5. 
Vi var uppe runt 12 för frukost, jag drog hem runt 14 och passade på att fota graffitin. Riktigt cool. Älskar den vägen längst bron. 


Sedan var det träning kl 16. 
Ingen rolig träning för min fot gjorde så ont ! Faaaan, jag måste ha sprungit igår., kommer inte ihåg heller. Jag var med ca. 20 min innan det blev lite trickit för foten... jävla skit asså. 

Nu ska jag i sängen. Hur trött som helst och börjar tidigt imorn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar