8 januari 2010

En helt Vanlig Fredag

Igår hade jag en galen kväll. Jag gick som vanligt till Celtic baren och satt där med penna och papper för att skriva ett brev till Linnea. 
Hade lite kul då jag försökte förklara vad INNEBANDY - eller på engelska FLOORBALL är. Haha., det var väldigt kul - dem har ju knäppa sporter här. Cricket och Rugby, Netball och en jätte konstig Hockey...,, inget som hemma. 
Ägaren till baren råkar vara coach för tjej fotboll i NP. Hmm, man kanske ska joina :) Måste träna upp knät bara. 
Sedan gick jag till Broadway Bar där jag har blivit lite vän med Dani som är 24 och ÄGER baren. Ganska coolt att kunna vara så ung. Men iaf,. det var taxi hem sedan .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Men men .. på tal om annat xD 
Min hälsning - tänkte mest testa hur det skulle funka.


Ikväll kommer Frieda till mig :) Ska bli kul !
Vi kommer nog dra ut eller nåt., passa på när hon är i "storstan". Ett band "Jack Tar" spelar på Peggy Gordons Bar ikväll. Kanske vi ska dit :)
Det är ju totalt min bar ! xD HAHAH

2 kommentarer:

  1. HELT FABULOUS VIDEO DARLING!
    Jag kommer ju ner snart så snart är du inte SÅ ensam, även om jag kommer bo i ett annat land. ;DD Vi kommer ju ses. ^^ <33
    Saknar dig. <3 :**
    Hörs på SKYPE!

    SvaraRadera
  2. hej gina, det var ett bra tag sen :) kul blogg. Vart är du ute och reser eller pluggar? kram sara

    SvaraRadera