12 januari 2010

Run

Igår tog jag en spring tur i regnet. That´s awesome! I loved it. 

Men idag hade jag inte lika tur. Det var mpöningt med självklart kom solen fram och det blev HOT som tusan. 
Har en ny spellista på ipoden som var toppen.. tyvärr var jag så jäkla trött halva vägen xD haha. 
Igår gick jag upp 8 för ett SKYPE möte med JOJO ! 

Det är alltid lika kul att prata med dig gumma. Jag hade hur mkt som helst att berätta dig xD haha
Vi ses nästa vecka igen :) Saknar dig en massa. 

Menmen,.. Igår var oxå en ganska rolig kväll. Efter att ha varit ensam i huset under söndagens åskstorm så tänkte jag inte stanna inne ! Så jag tog mitt block och gick till min goooa bar. Satte mig ner med en umber cider och skrev ett brev. 
Killarna vid baren är ju bara för underhållande ibland. 
Kvällen slutade : mig - dyngsur av vatten, Mike - kalla av is i ryggen och Wazzi - en förstörd öl. 
Vilket krig. HAHA ! 

Tänker inte gå till den baren ganska snart. 

Ikväll ska jag på bio med en ny vän :) Ska se på Paranormal Activity., jag vet. Ganska dum som ska se den på bio men jag klarar mig nog :) Annars kommer jag för evigt skämmas. 
Nu är jag nyduschad och gla :) 
Ska göra en burgare åt mig :) Hihi. 


There once was a young guy from Cape Horn,
who wishes he never been born.
He wouldn´t have been, 
if his Father hade seen, 
that the tip of the rubber was Torn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar