10 januari 2010

What A Weekend

Denna helg har Frieda och jag gjort en massa och inget på samma gång. 
Vi har haft så jävla mkt kul och det är så härligt att veta att jag har nu en bra vän här :) 
Många bilder blev det oxå. Haha :) Detta var Lördag kväll :) 


Jag har kör 3 kvällar i rad och sitter nu i soffan väldigt trött och väldigt pank. Men det var faan värt det. 
Torsdag kväll hette jag Maria och kom från Norge :) 

Thursday :
Bartender Mike : "Whats your name?"
Jag : "Im Maria. Are you from here? You got quit an accent"
Bartender Mike : "Yeah, Im a Kiwi. Where are you from?"
Jag : "If I tell you, you would only make blond jokes"
Bartender Mike : "I dont know any jokes" 

Fredag kväll när Frieda och jag var ute så hette jag både Maria och Gina - jag var tvungen att vara ärlig till bartendern på Peggy Gordon. Eller, jaaaa, jag försa mig lite. 

Friday :
Bartender Wazzi : "Sorry, I didn´t get your name" 
Jag : "Aaah, It´s Gina"
Vi skakar hand och jag ser hans överraskad minn när han tittar på Bartender Mike. 
Bartender Wazzi : "That´s bull. Give me your ID"
Jag plockar upp plånboken
Jag : "My name was Maria yesterday"
Bartender Mike : "Yeah, I noticed" 
Jag skrattar och skäms en aning. 
Jag : "Im still waiting for your Blond Joke, Mike!" 

Jaa, efter att jag berättade att jag var från Sverige så har det blivit en grej att komma på "Blond Jokes". 

Lördag kväll hette jag Kate och kom från the UK. Sedan var jag tvungen att visa mitt leg och det var roliga miner jag fick. HAHAHA !  

Saturday:
Random Dude : "What´s your name?"
Jag : "Im Kate"
Random Dude : "Where are you from?"
Jag : "Im from London" 
Random Dude : "Ooh, me too. Where in London?" 
Jag : "Im from Surrey"
Random Dude : "Oooh, no wonder why your here. Surrey is a dump!" 
Jag kan bara skratta. Engelskmannen trodde jag var från London! HA! 

Fredag kväll var nog den bästa kvällen. Och det är helt otroligt hur mkt kul jag hade :) 

När jag har druckit lite så säger jag aldrig mitt riktiga namn, dt har blivit en vana - men jag har tydligen druckit för mkt för att kunna hitta på ett falskt nr när en främling frågar. Jag är så blond - jag vet. Jag ger mitt riktiga nr. Sådant pucko. 
Jag har alltid lite panik dagarna efter över vad jag gjort - bara för att jag hatar att visa att jag är full. 
Men idag - screw it. I was so fucking wasted and don´t give a shit of what happened yeasterday. I know I had a great time ! 

There once was a man from China.
How wasn´t a good climber.
Hi slipped on a rock,
broke his coak
and now he´s got a vagina

Alla mina naglar har gått av idag. Det är inte för att jag är tjejig och bah :" Nooo - Mina naglar !! " i dramatik, det är att ALLA har gått av. Det är alltid så när jag har nagellack på. Nu kommer jag ihåg varför jag inte använde det. 

I met a charming guy,
His name was Cole,
In blink of an eye,
I lost the control.

1 kommentar:

  1. Aw, fina tjejer båda två. :D Låter som om du börjar ha riktigt kul där nu Gina! ;) KEEEP UP TE GOOD WORK! Vi hörs om typ 1½ timme. :DDD CAN'T WAIT DARLING! Vill höra allt! ;)

    PUSS!

    SvaraRadera