20 januari 2010

Awesome Day nr 2

Igår när jag mådde så bra så satte jag klockan på ringning för 7.50. 
Det var SKYPE med Jojo kl.8 som gällde ! Jag skulle ha 10 min innan för toa saker. 

Medans jag skulle sova så tittade jag på tv och mådde så bra. Men kunde inte sova. Hur kan det komma sig ? Jag mår toppen och kan inte sova. Jag kollar på kl och den var 3.45 innan jag somnade. 
När alarmet ringde imorse så kan man ju säga att jag var trött. 
Men jaaa, tror du inte att jag somnade om ? 
Jag ber så hemskt mkt om ursäkt gumman !!! 
Jag är så hemskt ledsen !  Jag kan inte förstå att jag glömde ! 

Efter ett par långa timmar av väntade för Jojo så mötes vi på SKYPE äntligen. 
Det är så härligt att få prata ut, vi har samma åsikt om massa saker så det är skönt att snacka skit ibland. 


Efter 2 timmar av underbart återseende så gick jag till stan. Köpte 2 nya linnen och tog mig sedan till gymmet. 

Jag skrev på alla kontrakt och hade trevligt snack med Rina - tränare som jobbar där. Hon är från England och jätte härlig ! 

Jag gymmade i en timme - SÅ SKÖNT ! Länge sen jag gymmade sist. Självklart har gymmet en bastu oxå - ÄNNU SKÖNARE ! Satt där i en halvtimme :) 

På vägen hem kände jag "näää, jag förtjänar en glass" och gick förbi Donken. Hihi., jag satte mig på gräset vid havet och åt min gooooa glas med hot fudge :) Underbart !

När jag då kom hem så var ungarna och Jas borta. Still Very Awesome! 

Tvn för mig själv och har börjat följa den gamla klassiska serien "Tredje klotet från Solen". Den är ju bara för rolig. Evigheter sen jag såg de sist. HAHA. 

Imorn jobbar jag - och jag känner ",... näääääeej, jag vill inte". Det har varit många awesome-dagar som jag inte vill ska förstöras av ungar. 

Jag bjuder på den bilden :) Bara för jag känner mig på topp!

Jag känner mig fortfarande som Leonardo DiCaprio kände på Titanic -
IM KING OF THE WORLD 

And the king is going soon to bed. 
Only waiting for Big Band Theory :) 

Spock Out ! 

1 kommentar:

  1. Gina! Det här är ju bara så fantastiskt! jag blir så glad av att läsa din blogg och vad du har haft för dig den senaste tiden. Det är ju helt awesome att livet ´är awesome! din awesomehet liksom smittar av sig lite på mig xD. haha. gud. nyazeeland verkar helt jävla tokgrymt! vill så gärna dit! ser fram emot att få läsa mer. Kram på dig Ginisen! :D

    /// Hannis

    SvaraRadera