19 januari 2010

My Day

Went for a run - and it was awesome! 
Having a shower was fucking great. 
Im on top of the world today :) 

Jag tog mig till stan för att shoppa lite småsaker. 
Kollade in Jay Jays med hopp om att kanske hitta ett par shorts. 
Och jag hittade det allt. Jag köpte 2 par snygga short för bara 20 dollar (100 svenska kr) Hur toppen är inte det? Jag hittar aldrig byxor som passar och nu hittade jag två par för billigt pris ? :) Det är verkligen min dag. 

Jag gick sedan till CityFitness, lokala gymmet för att kolla in om medlemskap. Har längtat att få gymma igen. Det var snyggt och fräscht gym, nästan helt nytt och jag fick bra erbjudanden. 
Ska dit imorn för att test gymma :) De har en basketboll plan, boxnings hörn och yoga sal. Fucking Awesome ! 

Kommer hem sedan och Jas och ungarna ska ut. Jag får huset för mig själv och Subway till middag. Slappar med en cola och läser min underbara bok. Even More Awesome ! 

Det har verkligen varit min dag idag. 
Nu sitter jag och ler för mig själv. Det känns bra :) 
Jag vet att morgondagen kommer inte vara lika toppen. Men jag ska nu börja ta en dag i taget :) 
Även om jag har helgen redan planerad xD

Nite Nite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar