6 januari 2010

Slapp Dag

Idag har jag mest pillat med datan. eftersom det var en massa som gick bort - musik, bilder och program så har jag inte haft en tråkig minut. 
Jag tog en spring tur runt 12 - vilket var en dålig tid. Skulle ha gått tidigare eller senare. 
Men vilket som., det var kul och skönt. Ska faan ut imorn igen. 
Efter joggandet så var det en lång och lugn dusch för mig :) Precis det jag behövde. 
Pilla med datan lite till :) 

Jag hängde med Jas och ungarna till Centrum där det var folk som arbetade med stenar. Det var formgivare och konstnärer som karvade ut mästerverk ur stora block stenar. Det såg väldigt häftigt ut. Det kan var ett yrke ? Hmmm, . xD 

Men jag har börjat tänka på vad jag vill göra när jag kommer hem. Definitivt ska jag plugga Filmkunskap och kanske flytta till the UK. Stora planer på det., ta upp Filmkritik där och plugga det utomlands. 

Skulle vara kul. Men först så måste jag hem :) 
Hem och fira Jul + Nyår. Sedan får vi se vart min plånbok tar mig :) 
Måste läsa ut min bok - vill bli av med den nu xD haha . 

Ska oxå ta och sätta mig ner i lugn och ro för att skriva ett brev hem till min gulliga Linnea :) 
Har fortfarande inte fått något från dig. 
Men jag fick från Hevin och Jojo igår ! TACK GUMMOR !! 
Tyvär var adressen fel - därför tog det extra mkt tid. -- ska ge dig min rätta när vi ses på skype NU IKVÄLL =DD 

Och jaaaa.,,, jag känner mig urlöjlig idag. Nästan så att jag skulle hata mig själv. 
Jag är ett jävla pucko. 

Men nu - SKYPE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar