15 januari 2010

Semestern är över

Idag så var det min första dag på väldigt länge. 
Visst., jag har ju inte världens jobbigaste jobb heller. 
Det kan vara en av dem bästa jobben jag haft / kommer att ha. Det känner jag på mig redan nu. 

Visst, det är mkt att göra med 2 ungar som springer runt, tjurar och gråter fram och tillbaka men det är faktiskt lite kul. Inte på ett elakt sätt. Det är spännande. 
På morgonen så hade jag inte mkt för mig - började inte jobba förrän kl.14.30. Jag satt ute med min bok och solade. Visst, jag brände mig igår och fick en rad från toppen, så idag var det att bli av med den. 
Jag tror inte att jag lyckades. Men det kommer fler dagar. 

Mia när jag skulle natta henne - 
Jag : "Ooh yeah, im gonna take a shower before bed"
Mia : "Yaa!"
Jag : "Aah, is that alright? It won´t keep u up?"
Mia : "I love when you take a shower"
Jag : "öööhm, why ?" 
Mia : "Cuz i love it when you smell so good" 

Japp, det mina damer och herrar var en 6-åring som sa detta till mig. 

Ärligt talat så börjar jag längta till kallare dagar som jag kan klä på mig mer kläder och gömma huden. 
Det blåser så mkt - gör så jävla mkt oljud - att jag kan inte sova. Låter som faaaaan ! 
Ska försöka få mer sömn inatt. 

Natt Natt ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar