26 januari 2010

Ledig Tisdag

Idag har jag varit lite lat, men samtidigt inte. 
Jag gjorde allt färdigt hemma - tvätt, disk och dammsugning. 
Sedan läste jag ut min kära bok - Eclips. Jag har inge pengar för att köpa den fjärde boken heller så.... låt oss börja om? Jag tog den första boken och gick ut. Orkade inte längre sitta inne - även om det var SÅ JÄVLA VARMT ! 

Det har kickat in på mig att jag kommer hem om ca. 9 månader. Det är en lång tid tills jag ser alla vänner igen. Jag är en aning ensam här fortfarande., mest för jag har ingen vän inne i stan ännu - en tjej vän som jag kan hänga med när jag är ledig. Det ska jag ut och hitta nästa helg. 
Mest börjar jag sakna Milla och Galina :) Mina gamla tokstollar. 


Menmen, jag tog boken och gick ut längst gången vid havet. Det är en helt otrolig utsikt ! Så mysigt, har hittat ett nytt ställe att läsa mig bok. 
Sedan blev jag lite stel i kroppen och bestämde mig att ta en promenad runt stan. 
Självklart träffar jag på Johnny, my new bartender. Seriöst, jag är skyldig killen. Han har varit en sådan gentleman och sett till att jag kommer hem. Det blir bio nästa vecka :) 

 Nu har nya säsongen av HOUSE börjat. Det äger så hårt, känns bara som jag missat ett par avsnitt. 
I sängen med mig och titta :) 
Imorn är det SKYPE  MED JOJO !! 

Natt natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar