12 januari 2010

Festival of Lights

Japp., nu sitter jag i soffan efter en riktigt härlig kväll.
Det blev ingen bio - för mkt folk eftersom det är sommarlov och billigare biljett på tisdagar så finns det ju ingen chans att det finns platser kvar till filmen. 
Får se filmen i helgen ist :) 

När man står där och försöker tänka ut vad man annars kan göra -då kommer man ju inte på något alls.
Men det finns en sak i stan som man kan se. Pukekura Park - Festival of Lights. 
Det är en vacker och stor park här i NP och mellan 26 Dec - 7 Feb så fylls parken med ljus och musik. 

Det blev en promenad runt där. Det var väldigt fint :) Det var mkt folk, såklart. Det var jätte mysigt :) 

Sedan blev det promenad hem i klarhimmel, 
Och jag lägger mig i sängs med ett leende på läpparna. 
Det var länge sen jag kände så här. 

1 kommentar:

  1. Å jag blir så glad av att höra att du är glad. det spritter lite i magen! Nu har jag skrivit ett till brev eftersom det första inte verkade komma fram. Så det ska jag posta idag :) kommer väl fram om ett halvår eller något. haha. PUSS saknar dig

    SvaraRadera