14 januari 2010

Pukekura Park

Idag är min sista dag på semestern.
Och jag har äntligen läst klart "Pride and Prejudice" och det tog mig 5 veckor att läsa den ! Det var länge en något tog mig mer än en månad att läsa. 
Min nästa bok är --- trummor, tack ! 
Eclipse 
Yeaaah, äntligen får jag börja på näste bok i Twilight serien. Jag vill inte vara en stor dork när det kommer till historien om The Cullens men okeej,. jag gillar böckerna väldigt mkt. Mest för jag älskar historier om vampyrer, varulvar, häxor, spöken och flera magiska ting :) 

Jag gick idag till Pukekura Park., i den stekheta solen och satte mig i skuggan och började läsa. Sedan gick 5 timmar förbi hur snabbt som helst ! Gräset var ovanligt skönt att sitta på i så många timmar. 

Men det roliga var när jag skulle gå. Mia såg mig i köket. 
Mia : "Are you going out to meet boys ?" 
Jag : "What? No"
Mia : "But why are you wearing that gunk?" Hon noterar min mascara jag har på mig. 
Jag : "Haha, no Mia,. Im just going out to the park"
HAHA !  Hon är ju bara för goo ,min 6-åring :)

Nu när jag sitter i sängen och inte redo att sova alls, så ser jag hur jag har bränt axlar och nacke. Samtidigt som jag kliar mina fötter efter alla små parasiter som bitit mig. Jävla blodsugare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar