20 november 2009

2 veckor

Idag så har jag varit med familjen i 2 veckor.
Och fick besök av Jaimee som sa att jag ska vara kvar 4 veckor till.
Jag blir ju inte så deprimerad av det. Jag vet då att jag kommer kanske få byta miljö inom 4 veckor. Skulle vara skönt.
Vill då tacka Jaimee och sjuka Cecilia, - jag vet att jag har varit mkt arbete för dem.
Men det ska inte vara nå problem. Jag kan nu göra tvätten och disken, städar när det behövs och sedan med barnen, hmmmm, det är dem - eller mera DEN - som är knepig.

Idag då tog Yuan mig till Glenfield Mall. Vi han inte shoppa så mkt men det var trevlig att få komma ut ur huset. Visst jag kan ju göra det själv oxå nu när bilen är fixad men det är ju sällskap jag vill ha.
Det är bara lilla Jackson som gör mig galen. Gråter hela tiden - suck. Jag kan hantera en gråtande unge. Som förra veckan fick han ett utbrott så tog jag ut honom och höll honom i famnen tills 30 min senare då han slutade gråta. Det kan jag hantera. Men inte en skrik maskin som går igång var 5:e minut för att bilen ligger ner istället för att stå upp.
Det är helt annan princip i detta hus så jag hoppas att jag kommer in i en familj som kan ha nästan samma som mig.

Jag är fortfarande väldigt förbannad på min data ! JAG VILL VERKLIGEN SLÄNGA DEN ÅT SKOGEN. Drömmer om en ny. Kanske kan köpa en ny när jag kommer hem och förhoppningsviss har ett jobb.
Tur nog har jag min bok som håller mig sysselsatt så jag inte har tid för datan. Ska nu sätta mig i lugn och ro i soffan och forsätta läsa :) Den är väldigt spännande ! xD

Bye !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar