14 november 2009

Söndag morgon

Det var planerat ett Skype möte nu på morgonen. 
Jojo, jag vet att det inte är ditt fel. Jag har väntat ett tag nu men vi ska gå ut på en marknad. Så jag hinner inte med Skype, vi kan ta det imorgon kanske ? 
Jag är jätte ledsen, hade varit kul och se dig gumman ! Jag tror att vi har en massa att prata om. Jag känner att jag har en hel del saker att ta upp med dig ! :) 
Saknar dig en massa ska du veta. Längtar tills jag får se dig igen :) 

nu ska jag byta om och sedan ska snorungarna ha skor på sig. Jag försöker höra av mig när jag kommer tillbaka :) 
Det småregnar just nu så skicka era varma kramar till mig snälla ! :) 

2 kommentarer:

  1. NEEEEJ! JAG MISSADE DIG MED 9 MINUTER! HELVETEEE! ;____; SKYNDADE MIG JU VERKLIGEN HEEEM!

    Har mycket att berätta för dig också. .___. Saknar dig så Gina, du anar inte.. DDDDDD: Imorgon kan nog funka också, vi får bestämma tid isåfall.. Ska inte göra något imorgon.. MISS YOU!

    SvaraRadera
  2. NOOO ! Gumman då ! Jävla typiskt, visste att jag skulle ha väntat en stund till xD
    Men jaaa, jag kan inte på måndag morgon, jag kan på kvällen :) som blir måndag morgon för dig. xD haha,
    men nu måst jag gå igen , SAKANR DIG EN MASSA !!
    vi har så mkt att prata om ! ! :)
    POK

    SvaraRadera