21 november 2009

Browns Bay

Idag var det lördag och då var jag lämnad ensam med 4 åringen. Jag hade velat ta ut honom till lekparker och så men det regnade ju nästan hela dagen, suck så tråkigt. Hela dagen var ett stort tråk för jag kunde ju inte heller läsa mig bok xD

Men sedan åkte vi till Browns Bay - the beach. Ooooh så nice det var där ! Jag hade lätt velat lägga mig i sanden och bara rullat runt - om det inte var för alla trasiga snäckor och alla människor som var där hade nog kollat lite snet på mig. Men det var jätte fint.
Det var en lekplats nära till och bra, sedan en skate park. Då funderade jag lite på hur det skulle vara att fira nyår på stranden? Hihi, skulle vara så jävla coool, det skulle man ju inte kunna göra hemma direkt. Haha, men det kan vara en plan.

På kvällen kunde jag läsa min käre bok och nu kan jag säga att : Jag läste ut New Moon på rekord tid. Stolt över mig själv faktiskt, vet inte om jag borde vara det xD haha.
Men jag köpte Eclipse som jag tänker inte börja med ännu. Ska ta en lite kort pause från läsandet. Måste se filmen New Mon nu och för tusan så bra boken var ! Jag kunde verkligen inte sätta ner den. Jag vill inte bli en av dem galna fansen till Twilight icg så - men det är en riktigt bra story.

Bilder kommer från stranden :)
Natt Natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar