1 november 2009

Klar med packning :)

Nu har jag bara datan kvar att packa :) Annars är allt med. Och vilken dag det har varit. 

Först har man sovit typ nån timmar inatt som sagt, riktigt illamående tidigt på morgonen med Bumbi Björnarna + Galina i soffan. Sedan när man kommer hem kan man inte sova, neeej - man måste städa allt efter gårdagen och sedan då kommer mamma hem. Vi handlar mat och sedan fikar med våra gamla grannar :) 
Mat - Dusch 
Sedan till Södertälje för att se Jojo en sista gång. Jag glömde ju ge henne choklad och en liten present till henne, Lisa och Ellika :) Vi satt på hennes golv och snackade en massa.

Sedan till Järna för att lämna presenter till Fia, Linnea, Becca och Elin :) Det var ett gulligt hej då till Fias familj oxå :) Men man kan inte stanna länge för då får man bara en massa tårar från Fia.

Sedan träffa Tezz och Tilda i Tezz nya lägenhet :) Jag är så glad för din del Tezz ! Så himla kul att du har skaffat eget nu ! Lycka till nu ;)
Snabbt till Alex för att hej då och till hans familj :) det var väldigt snabbt snackat för det var inte min sista hållplats otroligt nog ! 
Ännu snabbare var det till Udden för att dela en kladdkaka med Bror, Ewe och Lalla :) 
Skiit, suttit i bilen halva dagen - fast det var väldigt kul att köra xD hihihi ! 
Men det var väldigt mkt på en dag. Men det var så kul att vara så social :) 

Som vanligt då så har det ju inte ännu helt kickat in. Jag kommer sakna er alla så hemskt mkt ! Efter en vecka eller två så tror jag att jag kommer börja förstå vad det är jag har gjort xD
"En svag person tvivlar innan beslutet. En stark person tvivlar efter beslutet."  

Jag kommer att sakna Jojo - jag vet att det är bara månader tills du kommer till Australien men jag kommer sakna dig så hemskt mkt ! Vi har ju kommit varandra så nära nu och det kommer att vara tråkigt och inte kunna ringa dig varje dag xD Tack så mkt för halsbandet ! Den var verkligen perfekt. Jag vet att vi kommer att ta världen med storm. Detta är bara början av våra liv. Ditt inlägg om mig är underbart och rör mig innerst. Jag spelar upp kramen jag fick av dig nu idag när jag åkte ifrån dig runt i mitt huvud. Du gav ifrån dig världens gulligast "aaaw" och hade ett leende på läpparna. Det kommer jag att komma ihåg - tills nästa kram :)
Vi har stora planer till nästa år ;) 

Mitt supergäng av tjejer - Linnea, Fia, Becca och Elin, våra underbara kvällar kommer jag att sakna. Vår skoj och humor kommer jag nog inte hitta där nere. Ingen kommer att förstå min humor xD Kommer att få förklara "HLAS" hundra gånger xD

Och människor som jag alltid kommer att komma ihåg - Milla, Linda, Tezz, Tilda, Galina, Lollo, Hevin, Lisa, och låt oss inte glömma min älskade Alex. Jag önskar dig lycka till nu ! Jag hoppas du får ett bra år, så ses vi nästa vinter :) 

Jag kommer verkligen att längta hem. Men tack för alla presenter ! Helt underbart goa ni är :) 
Jag längtar tills mitt plan landar i NZ flyplats :) oooooooh !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar