28 november 2009

Long Bay

Jaaa, så var det molningt och pyttelite sol när vi var på stranden.
Menmen, vi hade tur att det inte regnade.
Träffade Pia och Richarda från välkomstmötet i början av nov. Var riktigt kul - sedan träffade jag Cecilia. Länge sen jag såg henne sist.

Vi hade kul på stranden, lekte i vattnet och vandrade på det stora stenarna vid kanten. Sån fin plats detta. Tur att det itne var sol för då hade vi inte fått plats. Det hade lätt varit fullt med människor om det hade varit badväder.
Jag plockade lite snäckor för att skicka hem. Måste skicka julkort kom jag på xD haha


Men det var väldans mysigt alltihop.
Jag kom hem runt 15 och slängde mig i sängen på en gång. Somnade duns. Det var såååå sköönt !
Vaknar upp av att en av ungarna går runt och skriker "god morgon".
"oooooouumf - mogon ? " tänkte jag. Kollar snabbt på klockan och den är 6.45. Men tittar inte så klart om det är AM eller PM.
"Oh" - går upp, hel trött och tar mig in till köket. Jag frågar vad det är för dag och de säger att det är fortfarande lördag. "Pffwo - känns som jag har sovit tjugo år eller nåt " .. haha.

Så jag var uppe 2 timmar till och sedan ska jag somna skönt i sängen igen.
Och tänka på hur det skulle vara skönt att åka väldigt snart :) Haha,

Men jaaaa., måste fixa min data först innan jag åker. Skulle kanske kolla in en tatuerings studio innan oxå :) HIHI, Pia visste en bra vid Ponsonby Road. Got to have a check. :)

Men --- God natt gött folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar