26 november 2009

Devonport

Vilken strand var vi på - Jooo ! DEVONPORT ! Jag säger det igen för att ni ska förstå hur fint det kvarteret är - DEVONPORT !
Det var väldigt fiint och vi störde en photo-shoot oxå xD hahah. Har plockat på mig lite snäckskal och fina stenar för att skicka hem. Ska hitta lite julklappar för att posta hem. Ska bli kul ! xD Har ju redan skickat en present till min gulliga lilla Jojo - jag vet nu att du behöver det. Nu har du något att längta fram till :) Hoppas du mår bättre snart, okeej ? Glöm andra och bry bara om dig själv ! :) Saknar dig en massa och längtar tills jag ser dig igen :)
Skypar med dig just nu :) hihi ! Du är så gullig !

men tillbaka til min dag - efter stranden fick jag en gooood glass :) Cookie and Cream var smaken :) Gooooodie !
Sedan gick vi upp för vulkanen i närheten för utsiktens skull. Mycket fint var det :)


Vi hämtade upp pojkarna från dagis snabbt och åkte dir till Albany Mall och roade oss allehopa :) Det blev roligheter på plauyground och mat på foodcourt. Jag blev väldigt trött på ungarna nu när jag vet att jag kommer att åka. Eller jaaa, jag älskar min 4-åring men inte den andra xD hahah. elakt men tyvärr sant.

Jag fick ju lite sämre nyheter idag - jag kan inte åka förrän nästa vecka. För tusan så jag längtar till jag åker härifrån ! Jag vill verkligen här ifrån !!!!
Varför måste jag vara kvar ? åååååh xD haha.


Min data är andra nyheter. Jag måste verkligen lämna in den någonstans och få den fixad. Jag börjar bli så jävla trött på den. Jag kan inte lägga in mina kort, lyssna på musik, ta kort, skriva något överhuvudtaget, eller sitta med internet i mer än 30 min innan det stänger av sig själv.
Jag ska TA BORT ALLT som finns på min data - och jag menar verkligen ALLT ! Det jag inte behöver ska bort och datan ska funka annars blir jag galen. I HELVETE. då går datan ner för ett vattenfall.
Ska försöka låna en hårddisk av Mike och lägga in det jag BEHÖVER och sedan ta bort resten. Ska kolla vilka bilder jag vill spara. Hmmm,.

Jaaaa., Jag blir fortfarande fett förbannad på allt som har med datorer att göra för att jag FÖRSTÅR INGET MED DATORER !

Nu ska jag försöka sova. God natt all you lucky people without computer problems !

1 kommentar:

  1. Åh, Gina.. Saknar dig så mycket gumman, du är så underbar! Önskar jag hade din adress så jag kunde skicka dig något fint också. <3 Typ lite choklad eller något, haha! ;D
    Så skönt det var att snacka med dig imorse, ser fram emot att snacka på tisdag igen. :)

    HA DET BÄST! <3

    SvaraRadera