25 november 2009

A Sunny Day

Idag har det varit otroligt fint väder :) ÄNTLIGEN !
Sååå glad för det. Under det tre veckorna jag har varit här har det varit sammanlagt tre fina dagar. En varje vecka typ xD haha.
Men jag städade och tvättade, sen slappade jag i solen - i det ultimata sköna. Hur underbart som helt. Plaskade med fötterna i den kalla poolen.
Och jag fick goda nyheter idag - kommer nog bli bekräftat imorn.
Det får mig att jubla så mkt !

New Plymouth, en tre och sex åring, nära stranden, nära centrum, samarbeta med bara en mamma :) oooh, låter nästan toppen för mig :) Och det bästa av allt, åker nog på måndag ! YES ! :DD
Synd bara för förra tjejen. menmen,.. !!

Imorn kväll blir det Skype med Jojo :) Längtar tills jag får se hennes ansikte.
What I left at home

Funderar på att åka till Glenfield Mall och klippa mig. Måste köpa en handväska oxå. Blir galen på mig själv när jag inte har en. Sedan måste jag köpa marshmallows till The BBQ på lördag. - jag längtar dit. Får träffa tjejerna och dricka lite ! Oooh, goooodie :)

2 kommentarer:

  1. New Plymouth?! wow, håller tummarna för din skull!! OCh då kommer jag och hälsar på hos dig! ;D

    SvaraRadera
  2. Haha, thanks Dina :) Håll extra hårt. Jag byter med en tjej vi känner - vågar typ inte säga - men du vet väl vem ? ;)
    Du är välkommen - jag kanske tar en roadtrip ner till dig ! :DD

    SvaraRadera