24 november 2009

Tuesday

Idag så hade jag lite fritid tydligen.
Mamman skulle köra barnen till dagis och kom typ inte tillbaka. Jag väntade ett bra tag för att vi hade gjort lite planer. Men efter ett tag så blev jag så sur så jag sket i det. Tog bilen och åkte till Albany Mall.
Jag vet - "Igen ? " Men det är typ bara dit jag vågar köra änsålänge. Jag gick runt, måste hitta nya skor och en ny väska men hittade typ inget - eller joo, jag hittade nåt till Jojo xD hihi. Ska försöka posta det så snarast som möjligt så du får det KANSKE innan jul xD
Sedan köpte jag en ny bok och jag vet - "IGEN ?" Men den kostade bara 7 dollar ( 35 kr ) så jag kände mig tvungen att köpa "Pride and Prejudice". Satte mig ner med en kopp VIT varm choklad - som jag blev väldigt besviken på - och läste boken. Hade det skönt och smidigt.
Jag hämtade ungarna för första gången SJÄLV från dagis. Gick väldigt bra, tack så mycket :) Kommer köra dit dem imorn bitti oxå :)

Jag måste hinna se Twilight på nytt innan jag ser New Moon. Halvsov under tiden jag såg den. Blir mitt mål idag.
Jag hoppas att jag får goda nyheter imorn.
Vill verkligen inte vara här förtillfället. Allt jag gör är för inget.

Men, det är nog allt jag har lust med att säga just nu.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar