29 november 2009

Santa Claus is Coming to Town

Vi åkte tidigt till Titiranga för att hoppa på ett tåg - igen xD haha
Men detta tåg var högt uppe på bergen av Titirangi, - Jacobson hette det tror jag xD

Vi åkte i sällskap med en annan familj. Där 13 årige killen är ett datasnille som kunde kolla min data åt mig :) Ååååh, så skönt tyckte jag, hoppas han skule klara det, han är ju bara 13 - men man ska inte dömma för snabbt. Han verkade vara ett riktigt geni xD
Det var ett väldigt smallt tåg, man satt trångt i ett bås och åkte igenom en massa tundlar. Som hade en massa STORA spindlar måste jag tillägga. Ruskigt äckligt xD Tur nog var det ingen av dem som hoppade på mig - då hade jag varit först ut i skogen - vilsen.
Det är en väldigt fina natur i Nya Zeeland så man blir aldrig trött påatt åka tåg sådär :)

När vi kom hem så var alla väldigt trötta. Men det stoppade inte mig, Mike och min 4-åring att ta oss till The City :) Där det var en Santa Parade. Det var mest bara en massa affärs reklamer - men skoj att titta på.



Hihi, det var väligt kul - bara det att min kamera dog precis när TOMTEN kommer. SÅKLART ! Men jag fick en bild på mobilen :)
Var tvungen att ta bild på Alvin och Gänget för Tezz´s skull :) haha.

Nu är jag helt bet.
Fick fel på Pias nr så jag kunde inte ringa henne.
Har bokat in Cecilia på Tisdag :) Ska försöka att köra in själv till stan då. Hoppas att jag vågar xD haha.

2 kommentarer:

  1. Åh, Gina. Du verkar ha kommit till rätta lite grann nu. :D Känns så skönt. <3 Verkar som att Nya Zealand är mysigt.. Längtar tills vi ses igen!

    Sitter och väntar på ditt brev, haha, vet att det tar tid men vafan.. SÅ lång tid borde det inte ta. Måste få din nya adress sen så jag kan skicka något brev eller så! <3 Ska skriva lååånga brev till dig och skicka bilder, tihi.

    Saknar dig. <3

    SvaraRadera
  2. Naaw gumman xD
    Haha, :) rätta har man kommit, kul att jag kommer att flytta snart då . Ha.

    du kommer att få vänta en vecka till minst :) hoppas du inte har för höga förväntningar xD
    skulle inte vara kul att göra dig besviken. Du sk afå min nya adress senare så vi kan skicka till varandra ! :) <3

    Miss you ever more :)
    Pok

    SvaraRadera