8 november 2009

Coromandel

Idag hade vi tur med vädret när vi åkte till Coromandel. Det var lite som när vi åkte till Ulvön i sommars, fast detta var så mkt snyggare. Det tog oss 2 timmar med båt dit och vi såg en massa fina hus xD
Och det är en rolig grej jag har märkt här. Tidsvattnet är otrolig - när det blir ebb så dras halva havet tillbaka. Därför har människor placerat deras båtar typ 100 meter ut så det inte hamnar i sand när det blir ebb. Haha, det är jätte kul. det tar en liten båt ut till det stora båten xD

Men det har varit en lång dag :) vi spelade till och med BILJARD ! askul ;)  hihi. får se om jag lägger upp mer bilder imorn. Batterierna dog precis när vi var på toppen av ett berg som hette "Eyefull Tover" (istället för Eiffeltornet ;) haha. 

Men jag längtar hem en aning oxå., självklart ! Det är ju där ni finns ! Tog en Magnum glass för jag kände att liten känsla av svensk sommar hade inte varit dåligt :)
Nu måste jag verkligen sova xD God natt alla !! :)

1 kommentar:

  1. Åh Gina, det verkar vara så sjukt fint där du bor!
    Tack för kommentaren förresten, och ja - vi måste vara på skype någon dag! Har ju börjat jobba, så jag kan inte riktigt ta mig in förrän efter klockan 5 här i sverige... Vet inte vad klockan är hosw dig då, men aja..
    Saknar dig också, men du borde verkligen försöka fokusera på att njuta nu tycker jag. ^^ Du är trots allt i ett väldigt vackert land med en annan kultur än våran. :D Ha kul bara, ok!?

    LOVE YOU! ~ <3

    SvaraRadera