18 november 2009

Seg att skriva

Jag vet att jag inte har skrivit så mkt. Jag orkar inte skriva och berätta allt som har helt - och så är jag lite för lat för det. Men nu ska jag skriva !

Söndag kväll blev det Skype med JOJO :) hihi, så kul att se dig gumman !
Så blev det rolig skype på måndag kväll oxå :) YEEEAH ! FIck en rolig bild på det :) OCH HÄR KOMMER DEN !


Den måndagen pratade jag med Jaimee om min familj och liknande. Jag får se i veckan hur jag vill göra. Pratade med päronen samma kväll om hur dom ville göra. Vi ska prata igen i slutet av veckan.
Men jaaa, vi var i Parnell för en fika - jag och Jaimee asså. Så gick jag till Newmarket som är en annan del av Auckland och det var jätte mysigt att gå där. Jag gillar Auckland och var tvungen att ta kort på detta Cafe - Loading Zone xD ahhaha. Lät jätte kul xD

Igår var den lille 2-åringen sjuk och spyt nästan hela dage, stackaren. Kolla, barnspya klarar jag av hur galant som helst men när jag kommer till en bajsblöja så springer jag så snabbt som möjligt och hoppas på att den inte följer efter mig. Ha. Men eftersom det inte regnade igår så passade jag på att ta en promenad, gick en lång tur runt Greenhithe som var tydligen 7 km lång. Det var inte så hemskt, måste börja gå mer.

Idag då har jag städat. Jag har damsugit nedervåningen och tvättat. Känns bra, nu har jag lite fritid. Undrar om jag ska passa på och slå på en film. De har typ MÅNGA filmer här om jag vill se.
Har läst ut min bok - Twilight. Jag brukar inte vilja läsa eller se filmer som alla andra ÄLSKAR, jag blir typ trött på det så baa ",... njeeeää kanske ska se / läsa den". Nu så bestämde jag mig för att läsa den boken för att veta what the fuzz was about xD Men dev var riktigt bra ! Kunde inte lägga ner den, tog mig bara ett par dagar att läsa den :) haha, Jag måste köpa New Moon.

Det regnade här idag, RIKTIGT REGNADE, så jag var tvungen att filma det. För att bevisa till er att det är inte sol och varmt här. Så fel, så här är vädret här ! Kan inte läga upp den här för att Blogger suger just nu.

Sen har vi några gräsänder som besöker poolen varje frukost. Börjar bli mitt sällskap varje morgon. Dem ser likadana som dem hemma men de beter sig lite konstigt xD

Jag skriver brev till Linnea, mailar med Mamma och skypar med Jojo,. För er andra blir det Facebook xD BYE !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar