23 november 2009

Western Spring

Jag hade lovat att göra äggröra till frukost, men försov mig en aning så det blev inte av xD haha. Får kanske försöka gå upp tidigare imorn så jag kan bjuda familjen på god äggröra.

Jag lämnade 4-åringen för första gången på dagis. Lite stolt över mig själv. Har fortfarande inte lärt mig helt att köra här men det går bättre för varje gång. Jag är så van med koppling fortfarande - trampar fel så det blir en plötsigt bomsning xD haha.

Sedan åkte vi till den finaste parken i Auckland - Western Spring.
Där det lever en massa änder, ankor och tro det eller ej - SVARTA SVANAR. Det finns en vacker flod genom parken - där ålar lever med änderna. Har du hört nå knäppare ?
Men det var så himla fint att jag skulle vilja bygga ett hus där och bo i det xD haha.
Mitt i parken ligger en underbar lekplats. Jag var tvungen att gunga lite jag oxå xD haha. En hemsk bild på mig här.

Jag fick en massa bilder och så funkar det knappt att importera in bilder på datan. JÄVLA SKIT DATA. Jag känner verkligen att jag vill ta något och krossa det så hårt i mina händer. Tror att det är för att jag är hungrig och ung jäveln vägrar sluta skrika. Jag menar inte bebisen i huset - utan 2 åringen. Hur kan föräldrarna låta honom göra sånt ? Om vijag hade gjort såhade vi fått så kallad boiled betting.
Blir trött på detta skit - har nog tappat mitt tålamod för att Jaimee skulle maila mig en möjlig familj.
Får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar