1 november 2009

Vilket kalas xD

Jisses vilket kalas. Jag trodde ju först att hela kvällen skulle gå åt skogen. Men det var väldigt roligt och händelsefullt xD. 
Synd bara att McLovis stängde så tidigt xD Haha., hade ju lätt stannat kvar där då :) hihi
Jag vill tacka alla som kom för att säga hej då till mig :) Och tacka för alla  fina presenter ! :) 

Det var en hel del städande när jag kom hem idag nu. Har sovit ungefär en timme inatt så får se hur jag pigg jag är idag. Har lovat att träffa en massa människor. Kommer vara jobbigt - ska överallt på kort tid - utan bil xD haha
Bilder kommer upp senare. Nu är jag så trött att det får nog vänta en stund iaf xD 

Jag vet inte, . . jag har inte så mkt att säga. Det har ju inte kickat in ännu att jag åker. Och jag åker IMORGON ! Jag känner mig bara mest trött och lite ledsen. Jag kommer att böla på planet - när jag säger hej då till mamma tror jag, det kommer att vara tufft. Jag vet ju att jag kommer hem igen och jag vet att Facebook kommer aldrig att försvinna :) så det är ju inte som jag aldrig kommer ser alla vänner igen heller. Man kommer snacka mer nu när jag är borta än vad man gjorde när jag var hemma fortfarande. 
Jag kommer att fatta det efter en vecka vad det är jag har gjort. 

Men jag längtar ju så extremt mkt att få komma ifrån Fänsåker. Och se en ny plats :) 

Jag måste gå igenom min väska igen. Har packat så mkt kläder att jag funderar på att ta bort lite saker :) haha. 

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅH VAD JAG KOMMER SAKNA DIG! ;_; usch.. Men snart bor vi "grannar". hahahha xDD <3

    SvaraRadera
  2. Jaa ! vänta bara ett par månader så kommer vi äga "downunder" ! men jag kommer ju då vara en sheepfucker xD haha

    SvaraRadera
  3. YAAAAY! SHEEPFUCKER! 8DDD LOL. Jag kommer vara en "crocodile hunter"! :PP

    SvaraRadera