3 november 2009

I LA flyplats


Jaaa, nu sitter jag och väntar på att få hoppa på mitt plan igen.
Efter att ha bytt plan i Heathrow och hittat tjejerna så var det då 11 timmar flyg till LA för mellan landning. Jag trodde att man skulle få sitta kvar på planet men neeej, man måste ut, visa pass och saker. Amerikaner ska vara så jobbiga. 
Men men, det var grattis internet här iaf. Jag har suttit och tittat på Simpsons, Top Gear, Big Bang Teori och House, på min lilla tvskärm som jag hade framför mig :) Hann se en film - G.I Joe. Den var ju inte så bra som jag trodde. Menmen,... Nu blir det nog Twilight, The Ugly Truth - som sara sa att jag skulle se och sedan lite mer serier :) 
Jag var ju tvungen att ta en liten snabb bild.

2 kommentarer:

  1. ;_; Hoppas allt gick bra till NZ från LA, gumman! Sitter och tänker på dig hela tiden och saknar dig. D: Hoppas din familj är snäll och allt.. ÅÅH.. Vill också åka nuu. D: Ska beställa biljett i veckan nu. :33

    MISS YOU BBY! Skype på torsdag? POSS!

    SvaraRadera
  2. Ååååh gumman ! Saknar dig så ! Skynda dig hit ! :) jaaa, det gick bra. väldigt tråkigt bara. Idag kom familjen och plockade upp mig - dom är jätte snälla :) Detta är första gången jag har internet. vi får ta det nästa vecka :)
    Va tråkigt att du måste vänta till feb - vill ha dig nära mig :)
    MASSA PUSSAR !! :)

    SvaraRadera