19 november 2009

Proud of myself

Min morgon var verkligen inte den bästa. Jag fick knappt någon sömn inatt och hela min morgon handlade om att få den lilla 2 åringan att sluta gråta och skricka. Faan jag blir så trött på den ungen. Och på toppen av det så bestämmer min data sig att " Jaaa, vi gör Ginas morgon ännu värre" och kraschar. FUCKING SKIT.
Jag lyckades få igång den - tur var det, verkligen ingen skicklighet men den håller fotfarande att krångla. Mina program vägrar att öppna sig. Men en dusch gjorde allt bättre.

Idag var båda ungarna på dagis och jag hade ingen städning som behövdes göra - eftersom jag gjorde det igår. Vilket menar att jag får tid för mig själv.
Bilen blev fixad igår och vad betyder det ? Joooo, TUTT TUTT !! Jag fick bilnyckel och bara hoppade in i bilen. Kolla alla knappar och mogäner, spegel och självklart repeterade flera gånger högt för mig själv " Kör på vänster sida, Kör på vänster sida" och tog ett varv runt området.
För faan va jag är stolt över mig själv. Inte bara för att det är vänstertrafike som jag klarade. Jag körde en Automat växlad bil för första gången i mitt liv. Stolt så att jag sjunger ! xD haha.
Nästan 90 % av bilar här är automater så inte så konstigt att dem kör som galningar märkte jag nu. Den har ju verkligen ett eget liv. Först var det ju väldigt udda att inte ha foten på koppling som ska trampas ner hela tiden. Jag råkade då trampa ner bromsen och wooooooooopp - tog det stop. Va förvånad jag blev då xD HAHA.

Efter att jag klarade mig genom Greenhithe så bestämde jag mig för att åka till Albany Mall och roa mig. Mitt mål idag var att handla New Moon, jag vet .. jag har blivit en av dem alla. Tog mig en timme att hitta den boken jag ville ha. Här finns typ tjugo olika upplagor av böckerna - olika omslag av poster från filmerna och man får en egen poster i mitten av boken ! Waaaoow ! - ironisk.
Jag är stolt att jag hittade till köpcentret och stolt att jag hittade den jävla boken. Sedan satte jag mig ner och njöt av en stor kopp Varm Choklad - tyckte att jag kunde unna mig själv detta efter att ha varit duktig på vägen - och började läsa min goa bok.

Nu är jag hemma igen och funderar på what mischief jag ska hitta på nu. Hihi, hade ju kunnat kollat på bio när jag var i köpcentret men det vore lite tråkigt att göra det själv xD Har en hel lista på vad jag vill se :) Hohoho !

Bara för att jag älskar bilden så himla mkt ! HAHA xD !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar