11 december 2009

Babysitting Friday

Fredag har varit en galen dag.
Det var mkt att göra på en gång men jag hade inte sönder något eller skadade någon :) Så det var ju en bra dag.
Barnen var redan i sängs kl.19 och Jas ska ut på middag med arbetskamraterna. Så jag sitter så barnvakt till sovande barn. Hur skönt som helst. Bara lite tråkad.

Jag har väntat länge har vid datan för min goa Jojo ska komma in på SKYPE.
Och jag är så hemskt ledsen för din skull gumman. Jag vet att detta kommer att låta hemskt men man måste se det positivt.
Hon får vila och ro.
Jag tänker mer på hur du och din mamma mår. Vet inte vad jag kan göra när jag är så långt bort från dig. Hoppas du ser solsken igen.

Jag har imorn en ledig dag. Eller ledig och ledig. Jag ska ta hand om ungarna under frukosten och sedan kl.11 blir dem hämtade av sin moster så får jag ledigt därefter tills söndag :)
Ska bli skönt. Jag vet ju bara inte vad jag vill göra. Hmmmm,. kanske gå på bio för mig själv ? :)

Såg oxå världens roligaste Carlsberg reklam på tv - så jäkla skön ! xD HAHA! Kollade igen en massa roliga öl reklamer på YouTube och HA ! Dem är ju bäst ! xD

Men jaaa, sen håller jag på att bli sjuk . Jissie Skit Hål ! Har inte sovit bra pga av halsen. Bajs på det. Vad mer kan man säga ? Vill verkligen inte bli sjuk. Det är onödigt och obekvämt.
Gonna try to sleep..

Sängen ser så gooo ut just nu :)

Over and Out !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar