10 december 2009

Haircut

Klippte mig idag.
Hatar min data så jag har typ 5 min på att skriva nåt.
Bilder kommer sen ---

Nej , jag blev inte nöjd med mitt hår. Får vänta tils det växer ut lite. Då kanske jag är njöd. Det blev väldigt kort.
Nu ska jag sova, och jag känner mig missnöjd.

Men det har varit en bra dag :)

Och vad som har gjort den ännu bättre är SARAH !!
Vi sitter just nu och planerar att hon ska komma till NZ från Brisbane och vi ska så ut på äventyr. Det börjar med nyår i Auckland och avslutas med Wellington. Ooooooh så cooolt !
Jag är så jävla glad att du kunde ta dig hit ist !! För tusan så det fixade sig !
"Vi ska ut på äventyr, äventyr, äventyr.
vi ska ut på äventyr - ÄVENTYYYYYR ! "
Så glad nu :DD

3 kommentarer:

  1. Åh, Gina.. Vi måste verkligen prata imorgon.. (fredag morgon för mig).. Jag behöver det.. .___.
    Saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Gud va roligt att du ska få komma ut och äventyra lite i landet!!! hoppas verkligen att ni får det bra!!

    många hälsningar från udden.
    H
    eve

    SvaraRadera
  3. Tack Ewe !
    Hoppas Udden har det trevligt :)
    och vänta ni bara - det kommer allt nåt hem till er snart ;) !

    hoppas ni har en trevlig helg :)
    Massa kramar !!

    SvaraRadera