4 december 2009

Meatballs

Dagen väder har varit det samma som igår. SPÖREGN NON STOP. Det är väldigt tråkigt. Kunde knappt köra för att det regnade så hårt.

Imorse när jag vaknade upp så var jag så trött att jag verkligen sket i springa till den skrikande snorunge. Jag somnnade om så lätt. Sedan vaknade jag till för att fixa min kudde - och vad gör jag. Joo, jag slog i huvudet i sidobrädan av sängen. Det gjorde ont. Då reste jag mig upp. Det var plötsligt ingen kul att sova längre ^^.
Men idag har jag varit duktig. Jag har lagat köttbullar ! Fick mammas recept och jag blev lite chockad över att jag fixade det ! Dem blev JÄTTE GODA - så stolt över mig själv. Dem gick åt oxå - väldigt fort. Alla älskade de Svenska Köttbullarna xD
Tyvärr är min data fortfarande on the frizz, och jag börjar önska att en av ungarna skulle spilla nåt på den så familjen måste köpa mig en helt ny xD HAHA, elakt. men det är så illa jag vill ha en fungerande data. Som ni oxå skulle känna.

Jag visste inte att min fredag kväll skulle vara med en 4- och 2-åring och se på film. Det blev "BILAR" och nu ser vi på "ROBOTAR". väldigt roliga filmer tycker jag.
Jag gjorde lite vispgrädde och jordgubbar :) Lite svenskt på det oxå.
Ska försöka hålla ungarna lugna, för jag tänker inte ta jävla skrikande ikväll. Då sätter jag dem ute i regnet för en Time Out xD -- neeeej,, det skulle jag inte - jag sätter dem i tvättrummet ^^

Men imorn åker jag TIDIGT oxå. Så jag slipper vakna upp till skrikande barnrumpa och mata den xD -- Jag vet, jag är en hemsk person.
Det kommer bli så skönt att byta tillvaro. Jag har packat väskan redan xD Ska göra om det - bara för skojs skull.

Men jaaaa, måste hålla mig uppe lite längre så jag kan sova inatt. Kommer nog vara lite för nervo för att sova.
Hoppas ni har en trevlig fredagkväll.

Natt Natt ! :)

2 kommentarer:

  1. Heeej Gina..
    Du är en hemsk barn passare HAHAHA...!
    kramar eve

    SvaraRadera
  2. Heeej EWE !
    men jag satte dem bara där en gång xD
    HAHA !

    SvaraRadera