24 december 2009

Christmas Eve

Idag är det Julafton.

Jag spenderade min dag på "Chipmunks" - (Piff och Puff) - en stor feta lekplats inomhus. ASCOOL ! Och jaa, jag lekte lite oxå ;) Hehe.


Efter många timmar av rushkana så åkte vi till stranden. Detta är första gången i mitt liv då jag har spenderat julafton PÅ STRANDEN. Lite coolt var det ju :) Hehe, Tog till och med ett dopp.


Då var det dax för mat. Vi tänkte , nääää varit en lång dag. Vi hämta mat - och vi hämtade Subway ! Urgott för det första., och för det andra - aldrig haft Subway till Julmiddag förut xD haha.


Och detta åt vi hos Jas föräldrar. JISSES VILKET HUS DEM HAR !!
Det är helt otroligt ! Jag glömde nästan att andas eftersom hakan var i golvet. Det är ett stort hus - och ser ut att vara värt minst 10 milj. Jag vet ju inte hur mkt det är värt på riktigt, men ett hus som detta i Sverige skulle nog vara värd så mkt xD haha ! Kolla in utsikten från deras vardagsrum !


JAG VILL BO DÄR !

Men det känns inte som jul. Jag tror att jag skippar hela julgrejjen i år och satsar stort nästa år ! :)
Med nära och kära - hoppas på lite snö och fira ett helvetes nyår :)
Det har varit en lång och jobbig dag - även om jag inte riktigt har jobbat xD haha.
Det är ju för att jag längtar hem såklart :)

Nåja...., nu i sängen innan tomten kommer :)
Jag önskar er alla en
Riktigt GOD JUL !!

Själv så ska jag ringa hem igen. Eftersom det var UPPTAGET när jag försökte nyss.
Night night my lovely readers ! :)

4 kommentarer:

  1. Hoppas din julafton blir bäst Gina. <3 Saknar dig.

    Själv är jag sjuk, snorig och grejer, men jag ska försöka göra det bästa av sittuationen! :P Hur nu man kan göra det, hmm..

    Well, ha det bäst och god jul på dig stumpan!

    SvaraRadera
  2. Nåå, gumman vilken diss på julkänslan xD
    God jul på dig gumman !
    Saknar dig en massa !! <3

    Lav ya ! !

    SvaraRadera
  3. Jag fick mycket julkänsla, du kan få lite av mej :)

    SvaraRadera
  4. Naaaw - TACK LOLLO ! :)
    Det behövs här må jag säga xD !

    SvaraRadera