2 december 2009

Super Tired

Idag hade jag förhoppningar om att få min data fixad - men såklart nej, Det gick ju inte. Jag begär kanske mkt men vem vill inte få deras data fixad ?
Min 13-åring går ju självklart i skolan och pappan säger att på vardagskvällar så har han läxor att göra. Jag får komma på Lördag.
Men vet du vad - jag åker på lördag morgon. Det passar mig inte så hemskt bra.

(Men för skojs skull kan vi räkna mina dagar kvar här - TORSDAG, FREDAG och sen åker jag TIDIGT LÖRDAG morgon- det blir 2, 2 dagar ? FY FAAN VA SKÖNT ! )

Typiskt att datan skulle krascha när jag inte är i sverige. Nu måste jag lämna in datan. Om jag inte får tag på mina installations skivor på nåt sätt. Får be Bror att skicka dem till mig. Jag hade ju glömt min sladd till kameran oxå - och min sladd till iPoden. xD Jag är ju ett pucko xD

Men idag så hade jag ledigt tid - båda skitungarna på dagis.
Yuan, mormorn och bebisen plus JAG åkte till Glenfield Mall.
Jag köpte en handväska - ÄNTLIGEN ! JAAAAAAA ! :) Det var inte mkt shoppande för mig, har inge pengar kvar efter my new tattoo xD Yuan spenerade hur mkt som helst på nya klänningar och skor xD haha, hon är bara för underbar.


Lägger in lite bilder på min nya tattooo - tog med mobilkamera,. därför funkar dem.
Hemma igen och super duper trött.
Skulle laga mat men det blev inte av - mamman åkte inte för att handla mat så jag lagar imorn ist.

Jag sitter just nu och Skypar med min Jojo ! :)Du ser så gooo ut xD
Sry I late dear, but the kid couldn´t stop crying.
Vi får boka om ett nytt, det blev väldigt sent.

Tomorrow Im going out for a coffee - just cus I need to get out of the bloody house.

Good Night Darlings !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar