14 december 2009

Mamma Många-år

Dagen har varit som en helt vanlig dag. Förutom att min 3 åring har spytt under natten och fick stanna hemma från kindy. Jag fick då underhålla honom på något sätt.
Det blev lite film tittande för sjuklingen och sedan lek utomhus vid den stora lekplatsen vid stranden. Sedan sov han mellan 12 och 15. Jag somnade på soffan mellan en timme mellan 14 och 15 . Blev sjukt trött efter all tvätt. Vaknade perfekt till Ellen :) Hihih !

Men idag är det min kära mors födelsedag :)
Grattis mamma !
Hon har redan fått ett grattiskort av mig förra veckan och idag fick jag låna hemtelefonen till att ringa henne :) Fångade upp henne precis i rätt tid ! Ha :) Så sköönt att få prata med henne :) Självklart - så som jag och mamma kan pratar - så blev det en dyrt samtal.
Saknar dig mamma ! Jag längtar tills du kommer ! :)


Lägger upp världens löjligaste bild på dig morsan :)

Imorn har jag sovmorgon och det ska firas med en liten film :)


Natt Natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar