23 december 2009

Julkänsla

Imorn är det julafton hemma i Sverige.
Jag kan inte förstå det.
Och det finns en massa snö där !

Det är helt otroligt. Jag saknar Sverige en aning.

Jag orkar inte uppdatera mig idag.Bara att 6-åringen har gett mig trubbel idag. Men jag vann - såklart ! ;) mohaha.
Orkar inte så mkt, trött som tusan xD
Kollade just på Wallace and Gromit - A Matter of Loaf and Death. Haha, jag kommer ihåg jag var mindre och skrämd av den serien. Dem är ju jätte läskiga ! Jag tycker fortfarande att Hattifnattarna är läskiga !

Jag har kommit med en lista av filmer som är ett måste under Julen.

The Grinch
Mupparnas Julsaga
Santa Clause
A Christmas Carrol
Nightmare before Christmas
Beethoven
Bridget Jones Diary
Ensam hemma
Polarexpressen
Musses Jul i Ankeborg

+ Alla bra serier med Jul-special

Men det är ju bara filmerna som jag har sett.
Sedan har vi ju hundra filmer till som man borde se under julen.
Men dessa är mina måste, åtminstone halv listan varje jul. Iår har det ju inte varit riktig julhögtid för mig. Så detta år gills inte xD
Vilket är så synd. Jag hade väldigt gärna haft julkänsla iår. Eller iaf fått se Julens Coka Cola Reklam ett par gånger :(


Jag ska nog hyra lite filmer - vill se en skräck - julfilm xD hehe ! :)

Jaaa, lite deppig får man vara ?
Men nu kommer Forest Gump på channel 2 :)

Night my dear :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar