15 december 2009

Julkort från Sverige

Idag så hade jag en ledig morgon. Så jag låg och drog mig i sängen en stund imorse. Men sedan blev jag tråkad och det var dax att gå upp.
Eftersom Jas börjar kl.15 idag så behöver jag inte jobba förrän då.
Väldigt schysst - men samtidigt en aningen tråkigt. Jag har inte mkt att göra när jag är ledig.

Jag gick in till stan och postade lite brev hem :) -- Jaa, det är till dig, Linnea :)
Jag gick till banken för att hämta mitt nya VISA kort :) Skönt att ha ett konto jag kan sätta in pengar på för att spara .

Sedan så tog jag en varm VIT choklad på Starbucks - och den är ju så jävla god ! Ååååh så mumsig den var :) Med en god bok så spenderade jag en timme där. Sedan så gick jag igen lite affärer och hittade en MASSA kläder jag vill ha. Men jaa, man måste ju ha pengar för det ? Suck xD

Jag tog den lite längre vägen hem som går längst kanten av stranden. Hade det lite mysig med solen.


När jag kom hem så kollade jag i brevlådan och såg ett kuvert med mitt namn på det. Sååå, det är ett från mamma :) Jag blev så glad. Öppnade det direkt och ser att mamma har skickat recept på lussebullar, pepparkakor och knäck. Med där fanns oxå ett julkort och en utskriven bild på mig, fido och fröken. Jag blev helt tårögd. Det var så fint av henne att skicka ett julkort till mig :)

Jag saknar mamma :) Får panik känsla när jag tänker på att du kommer i FEB. Helt otroligt :)

Efter några timmar med ungarna med mkt att göra samtidigt, middag och bad, städ och lek,. så är dem äntligen i sängen. Så härligt att dem är i sängen så tidigt. Alla bra programmen har inte ens börjat ännu xD Det ger mig tid att göra en massa innan :)

Nu sitter jag på sängen med Bunny vid mina fötter och väntar på att CSI NY ska börja 20.30.
Vi hörs allt mer sen :)

Bye babe !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar