3 december 2009

Bookworm in Albany

Idag har jag fått lite mer fritid :)
Jag lämnade båda ungarna på dagis - åkte hem och tänkte " hmmmm, .. jag kanske börja packa ?" Åker snart,. men att packa är så roligt att jag vill inte göra det ännu xD

Som jag sa till Jojo i igår på Skype så måste jag tvätta. Jag har ju gett upp med tvätten eftersom mormorn stör mig så mkt med det. Jag vill inte att hon ska hänga mina kläder - så jag har ju inte tvättat mina kläder. Men ja, jag började få slut på rena underkläder så det var ju dax.
Men jag ville inte hänga mina kläder vid familjens kläder. Mormorn kommer ju gå runt där och shiit., så jag hängde mina kläder i min garderob.

Vadåå inte trivas här ? xD
Jaaa, det är mina trosor och linnen. Det viktigaste för mig xD haha. Hur störd kan man vara ?

Men jaaaa, självklart så när jag har en bil och fritid så åkte jag till Albany Mall. Neeej - jag köpte inget denna gång. Eller jooo det gjorde jag. Bara en massa roliga småsaker jag ville skicka hem. Men jag åkte dit för att ta en varm choklad och läsa min bok :) måste sluta med chokladen, börjar bli lite mkt nu xD
När jag gick omkring där så hör man julmusik i butikerna. Då kan jag inte låta bli att sjunga på "Tänd ett Ljus". Så nu när jag kom hem så var det bara att slå på min nya julskiva :)

"Then one foggy Christmas eve,
Santa came and said,
´Rudolf with your nose so bright,
Would you guide my sleigh tonight´"

I´m so corny xD
Anyway,.. Jag gick in i bokaffären som jag alltid gör. det har varit rea där senaste tiden och på 3 veckor har jag köpt 4 böcker där. Killen som hjälpte mig hitta en del av böckerna kommer ihåg mig och hälsar och ler till mig varje gång jag kommer in. Haha, lite - "yeeah, Im a bookworm,...." när en i bokaffären känner igen mig xD Det är bara att le och inte att snubbla. Lite småroligt faktiskt. Han ser lite ut som Jamie Oliver tycker jag xD

Det har varit regnstorm idag så jag behövde inte ha strumpor på mig för att skydda my wings. Men såklart kommer solen fram när jag går till bilen för att fara hem och det sved som tusan xD ha ! Blev lite chockad.
Jooo, sa jag att jag hade en finne på benet när jag gjorde tatueringen? DET GJORDE ONT ! Och den är fortfarande kvar och svullen. Jobbig skiit, haha.

Men jag ska göra en lista på vad brosan måste skicka mig. Det blir nog ganska mkt tror jag xD HA.

Menmen - C U Later ! xD

2 kommentarer:

  1. Ginisen! JAg har tagit körkort! och ghud vad jag är nyfiken på hur det blir i din nya familj! du måste ge mig adressen så jag kan skicka brev!
    PUUSS

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GUMMAN ! Så glad för din skull !
    Hur många brev har du fått hem nu då? :)
    Jag lovar att jag ska skriva mer ordentliga brev nu när jag flyttar xD HAHA

    Massa kramar och pussar !!

    SvaraRadera