26 december 2009

Boxing Day

Idag är det Annandag Jul

Och vi har varit ute hela dagen i solen !

Jag vaknade upp imorse av ungarnas roligheter med leksakerna dem fick igår.
Det är verkligen ingen idée att försöka fortsätta sova när det händer.

Jas frågade om jag ville hänga med på waterski - jaaa, men det är ju klart ! xD
Hennes brorsa har en båt och dem skulle till någon vacker sjö med den. JAPP - jag hänger med :) Haha.
Det var bara efter som jag märkte hur långt ifrån dem bodde från oss. Det tar en timme, nästan mer, att ta sig till Hawera och sedan tar det ca en timme därifrån till sjön. Oooh, lång väg. Men jag körde inte så det var ingen fara för mig. Mest kul att se olika ställen här.

Vi kom äntligen dit och det var inte en vacker sjö - det var den vackraste sjön jag någonsin sett. Det är inte med strand och så - utan det är ju för att åka med båt - waterski, jetski, och åka runt med donuts xD

Jag blev lite lurad till att åka på en AIRHEAD - som är som en donut men inget hål i. Det är som en stor platt kudde med handtag på. Det var läskigt - och skit kul !
Briana och jag hade så jävla kul. Jag föll av bara 2 ggr - tycker det är bra för någon som aldrig åkt något liknande förut.
Det är första gången jag hade en våtdräkt på oxå xD haha


Sedan var det hem till andra sida Crows Familj i Hawera for tea :) När vi stiger ut ur bilen ser vi en död fågel fast på framdelen av bilen ! Skit., t.o.m. huvudet hänger ner från bilen. Stackars fågel.


Briana och jag är bara några GOOFBALLS när vi är ihop. Haha, hon verkar äldre än sin riktiga ålder på 12, eller så är det jag som har en humor av 12 åring xD haha.
Men familjen har tydligen lite bonde i sig- vi "fick" hjälpa till med hölast upp på ett flak. Vilket var väldigt jobbigt för ömma händer xD
Jag fick köra bilen med flaket oxå. ASCOOLT ! Fett svårt att köra något med så mkt last, men det var oxå en första gång för mig.

När vi kommer hem är kl.23.30 och jag har fått halva hö-högen med mig i håret och innanför kläderna.
Jag har nu tagit en snabb dusch - vill inte vakna upp imorn och se all hö på sängen xD
Har varit en rolig dag - men en massa "första gånger" :)

Nu sängen :)

2 kommentarer:

  1. Det dar lat skit kul! wow vad avundsjuk jag blir. Hoppas att du trivs battre med din nya familj, det verkar i alla fall som det ^^ /// Hannis

    SvaraRadera
  2. Haha, det var skit kul ! :)
    Jag trivs så mkt bättre med denna familj, tack hannis ! :)
    Jag fick veta att du hade kommit hem igen - fett avundsjuk !!
    Hade gärna velat komma hem och träffa hela gänget. xD

    SvaraRadera