22 december 2009

The Zoo

Idag så var vi på Zoo :)
Eller zoo och zoo - det var en lekplats på en del av en park där det finns lite djur. Det fanns emu, grisar, höns, hästar, getter, lama, kaniner, marsvin, apor, papegojor, änder, lemurer och uttrar. Och vi får inte glömma - röd panda.

Det har jag aldrig sett förut ! Röd Panda ? Lite coolt.
Det var en väldigt solig dag - och väldigt lång dag.
Helt fel när man tänker sig att det är JUL om 3 dagar.



Min favorit är uttrarna. Dem är på något sett väldigt intressanta, smart och roliga xD haha.
Jag kunde titta på dem hur länge som helst utan att bli tråkad., som katterna hemma.

Då idag har jag passat fyra ungar under eftermiddagen och man blir helt utmattad. Blir så skönt att komma i sängs nu. Har haft lite panik senaste tiden om vad jag ska göra på nyår. Eftersom det tråkigt nog inte gick för mig att ta mig till Sarah i Australien och inte gick för henne att ta sig hit.
Jag ska upp till Auckland iaf :) Ha lite trevligt - träffa Cecilia och Lucia, fira nyår i storstan. Bokade biljetten upp idag. Ska kolla in Hostel imorn :)
Nyår får mig att sakna alla vänner hemma i Sverige. Jag önskade att jag kanske hade valt ett land närmare hem så folk kunde ha råd att komma över till mig. Men det är lätt att vara efter klok.
Jul får mig såklart att sakna familjen. Mest mamma :) Jag längtar tills hon kommer hit :) !

Jag har inte mkt att säga. Ska nu sätta mig ner och skriva brev. Känner mig inte för att vara så social.
Avslutar detta med en fin bild på änder :)

Bye !

3 kommentarer:

  1. EN RÖD PANDA! Det är en sån som Hannis Robert är. :DDD Assöta. ;_; <33

    Aww, gumman.. Jag vet inte ens vad jag ska göra på Nyår.. DDDD: Sjukt trist.. Orkar inte ens tänka på det. T_T Jag och Lisa ska komma på någit - är det tänkt.. Hmmm..
    Aja, ha det bäst och god jul om vi inte hörs innan! <33

    SvaraRadera
  2. En rod panda! myspys! det ar som master Shifu i kungfu panada :D. och min Robert ar en san. haha precis som Jojo skrev :p.

    Jag vet inte heller vad som hander pa nyar. men allt loser sig val i slutandan.

    Ha det bast Ginisen!! :D ////Hannis

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅÅH ! Ni är så gulliga ! :)

    Aaah, det hade jag glömt - men vadå Robert ÄR en röd panda ?
    Nyår får man fixa ihop på något sätt. Annars firar jag den ensam på stranden med en stor flaska ! xD

    Ha den bästa JULEN och en AWESOME NEW YEARS !
    PoK

    SvaraRadera