16 december 2009

I Miss These 2

Jag satt just och bläddrade igenom mina bilder som jag har på mobilen.
Den första bilden jag har - som jag har alltid sparat - har varit av min goa Fia :) HAHA. Älskar bilden. Den är ju så himla skön.


Jag saknar Linnea och Fia . Mina två underbara personer :)


Jag längtar tills jag får se er igen. Men jag är rädd för att ni har åkt iväg från Sverige när jag kommer hem. Jag vet att någon där hade planer att flytta till Paris och jag har ju självklart planer att komma över. Men det vet man ju aldrig när det händer. Måste hinna samla ihop pengar när jag kommer hem så jag kan komma och hälsa på !
Jag saknar er en massa :) Vill höra era röster igen.

Hittade gamla bilder från trean på er :) Ville spara bilderna - så om min data kraschar nu så har jag dem på min blogg :)


Även om ni har sex med en strap-on i min fåtölj utan mig så älskar jag er jätte mkt iaf ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar