9 december 2009

Computer Meltdown

Detta är typ tredje gången jag ska skriva detta.
Min data gör allt för att göra mig förbannad. JÄVLA SKIT SAK !
Första gången slängde den ut mig från nätet andra gången stängde den av sig själv - bara så där ! Jag blir sååååå trött på den !


Så jag ska bara lägga ut bilder på familjens hund - EASTER BUNNY, en Shih Tzu. Seriöst ? Den heter Påsk Hare ! Hur kul som helst. Tänk dig vara ute på gatan med hunden och ba " Påsk Hare, kom nu - nu ska vi in ! " Hur knäpp skulle inte det låta ?
Sedan då tog jag lillen till parken nära stranden. Eller jaaa, just där är det inte stran utan stora stenar. Min mobilkamera suger.


Sen har jag börjat på Jas och mitt projekt. Det är en stor spegel/ram som vi ska fixa och måla om -- eller jaa, JAG ska fixa och måla om.

Jag hatar min jävla data.
Förlåt JOJO för igår. Jag kunde inte ta mig in på nätet. Datan bara la av. Har plockat ut batteriet och sattit tillbaka den typ hundra gånger. Vi får boka om Skype ! Hoppas du gillar örhängerna jag skickade :) !

Sen vill jag säga GRATTIS till HANNIS som kom in på Collage. För tusan så bra tjejen ! Så glad för din skull :) !

Det har varit en väldigt lång dag - dumma val var gjorda. Som att sitta med datan på en kudde så att den blev så varm att den la av.

Skit sak - snart åker du ner för det fina och vackra berget bakom mig!

Screw this,.... peace out all !

2 kommentarer:

  1. Haha, det gör inget gumman.. :)) Vi kan höras på fredag kanske? Har inget planerat då.. :33

    SJUKT söt hund, kalla honom Bunny, blir ännu roligare. xDD hihi. xD

    Saknar dig..

    SvaraRadera
  2. Tack gumman ! Jag ska kolla Jas schema - kanske kan då :)

    Vi kallar henne redan Bunny, vilket är så gulligt :)

    Miss you !

    SvaraRadera